نماد اعتماد الکترونیکی

شرایط عمومی خدمات پس از فروش یک ساله (شرکت ش.خ گیل همراه)

شرایط عمومی خدمات پس از فروش یک ساله (شرکت ش.خ گیل همراه)

شرایط عمومی خدمات پس از فروش یک ساله
1- ضمانت نامه بدون هولوگرام یا ثبت نشدن imei  در سیستم فاقد اعتبار است.
2- خدمات پس از فروش فقط برای تعمیر یا سرویس دستگاه بوده ، شامل 50 درصد تخفیف می باشد و ارایه خدمات رایگان برای تعویض قطعات و دستمزد تعمیر نمی باشد. ایراداتی که ناشی از طراحی، متریال، مونتاژ شده که در اثر استفاده نرمال از دستگاه در طول دوره پس از فروش بروز می نماید . این خدمات در برگیرنده تعویض قطعه رایگان و اجرت تعمیر رایگان نمی باشد.
3- دستگاه های دارای خدمات پس از فروش هستند که دارای برگ ضمانت نامه یا جعبه باشند. بدیهی است جهت استفاده از خدمات پس از فروش ارایه برگ ضمانت نامه یا جعبه ضروری است.
4- خدمات پس از فروش فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده و در محل تعمیرگاه ارایه می گردد.
5- ارسال imei  خرید انیترنتی جهت ثبت در واحد خدمات پس از فروش طی 24 ساعت بعد از دریافت کالا
6- ضمانت نامه در شرایط زیر قابل اجرا نیست:
الف : صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی
ب : استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
ج : دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی تعمیر شوند.
د : هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه.
محصولاتی که دارای نصب رایگان برنامه و آپدیت (با دریافت هزینه دانلود) هستند
•    ویندوز فون
•    شیائومی
•    سرفیس

تمامی موراد ذکر شده در این صفحه قابل تغییر و تایید شرکت می باشد و شرکت شاهین خزر گیل همراه این حق را جهت تغییر مفاد این صفحه برای خود محفوظ می داند.

در حال بروز رسانی

پاسخ

* نام:
* ایمیل: (منتشر نشده)
   وب سایت: (آدرس سایت باhttp://)
* توضیح:
وارد کردن کد